Hilton Cooking Competition

Afgelopen jaar vond de finale van de Hilton Cooking Competition plaats. De wedstrijd begon eerder dat jaar met 39 deelnemers, waarvan acht naar de finale doorgingen. Het doel was om de beste Hilton chef te vinden en deze in de spotlight te zetten. Voor deze finale heeft Heuvelman een videoverslag mogen maken.

Create delight

De eerdere rondes van de wedstrijd hadden al plaatsgevonden in München, Wenen en Venetië en ditmaal was het de beurt van het Hilton Amsterdam Airport Schiphol om de wedstrijd te hosten. De overgebleven acht finalisten streden hier om de hoofdprijs. In deze spannende finale moesten de finalisten een gerecht op tafel zetten met ingrediënten uit de blackbox. In de blackbox was onder andere een fles Coca Cola, enkele langoustines en runder short-ribs te vinden. Onder het motto ‘create delight’ gingen de deelnemers de uitdaging aan.

Spraakmakend videoverslag

Deze bijzondere wedstrijd is vastgelegd in een videoverslag. Dit videoverslag is opgenomen en gemaakt door de content designers van Heuvelman. Met behulp van meerdere cameraploegen en cameraregistratie werden de opnames gemaakt. Achteraf werden deze direct door onze content designers gemonteerd in een aftermovie.

Heuvelman heeft al jarenlange ervaring met diverse vormen van cameraregistratie. Vanuit één regiepunt worden de beelden van de diverse camera’s overzien.

Partnership

Hilton Nederland en Heuvelman zijn sinds 2015 partners. Binnen deze samenwerking draagt Heuvelman zorg voor de verhuur en verkoop van audiovisuele middelen voor alle acht de Hilton hotels in Nederland, waaronder DoubleTree en het Waldorf Astoria. Bovendien werken Hilton Nederland en Heuvelman samen aan nieuwe interactieve concepten. Een mooi voorbeeld hiervan is de service-app.

Ook interesse in een spraakmakend videoverslag? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

 

Terug naar het overzicht.