Narrowcasting MECC Maastricht

MECC Maastricht, dat in 2015 werd uitgeroepen tot Beste Congreslocatie van het Jaar, maakt al jaren gebruik van het digital signage-systeem van Heuvelman. Maar liefst 34 schermen maken onderdeel uit van dit systeem, waarmee onder andere een agenda, bewegwijzering naar de verschillende evenementen, video’s, foto’s en/of een Twitter-feed op de schermen getoond kunnen worden. Door middel van het Content Management Systeem kan MECC het beheer van het systeem volledig zelf doen. Monitoring van de displays vindt plaats op afstand middels het door Heuvelman in eigen beheer ontwikkelde heartbeat systeem.

Maatwerk tijdens TEFAF

Heuvelman heeft tijdens The European Fine Art Fair (TEFAF) 2017 bijzonder maatwerk geleverd voor MECC Maastricht. Speciaal voor de prestigieuze kunstbeurs voerde Heuvelman enkele wijzigingen door in het bestaande digital signage-systeem, wat de organisatie nog beter in staat stelde om de 75.000 bezoekers te ontvangen. Zo werden de displays in de hoofdentree ingericht en de Twitter-feed geoptimaliseerd. De jaarlijkse kunst- en antiekbeurs TEFAF Maastricht wordt als toonaangevend in de wereld beschouwd.

MECC_Maastricht_TEFAF

Frank Mimpen, Directeur van MECC Maastricht: “De TEFAF is voor ons het belangrijkste evenement van het jaar. De hele organisatie staat voor-tijdens en na de beurs op scherp en alle ogen zijn op ons gericht. Het is dan van nog groter belang dat alles, van catering tot audiovisuele middelen, perfect georganiseerd is. Heuvelman Sound & Vision heeft met dit maatwerk een belangrijke bijdrage geleverd aan het succes van de beurs.”

Terug naar het overzicht.