Onderhoud

Service en onderhoud tot in de puntjes geregeld

De service afdeling van Heuvelman verzorgt het onderhoud van audiovisuele apparatuur, preventief en correctief en voert periodieke keuringen uit conform de geldende NEN-normeringen. Heuvelman biedt hiervoor diverse onderhoudscontracten aan. Door het afsluiten van een dergelijk contract, kunt u er op vertrouwen dat u zorgeloos gebruik kunt blijven maken van uw audiovisuele installaties. Bovendien neemt Heuvelman al uw zorgen uit handen in het geval van storingen, omdat u bijvoorbeeld zelf geen contact op hoeft te nemen met de fabrikant voor fabrieksgarantie.

onderhoud

Een onderhoudscontract is altijd een aanvulling op de reeds geldende fabrieksgarantie. Een onderhoudscontract bevat specifieke afspraken met betrekking tot het onderhoud van uw AV-apparatuur en de afhandeling van storingen of defecten. Ook is tijdelijke vervangende apparatuur inbegrepen in het onderhoudscontract. Heuvelman is één van de grootste verhuurders van Nederland waardoor vervangende apparatuur altijd beschikbaar is. U kunt er dus op vertrouwen dat een defect of storing door Heuvelman snel en vakkundig wordt opgelost en u weer gebruik kunt maken van uw installatie of apparatuur.

Heuvelman biedt drie varianten van Service Level Agreement (SLA) aan zodat, afhankelijk van uw wensen, service op het gewenste level voor u wordt ingericht. Met een SLA van onze organisatie kunt u erop vertrouwen dat u zorgeloos gebruik kunt blijven maken van uw installatie. De drie niveaus zijn:

Online monitoring

Heuvelman kan desgewenst de werking van uw apparatuur ook op afstand monitoren. Hiervoor beschikken wij over een monitoringstool dat in eigen beheer is ontwikkeld. Met dit systeem monitoren we continu of uw systeem naar behoren functioneert. Mocht er onverhoopt een storing of probleem zijn, wordt er automatisch een melding verzonden naar de afdeling service & onderhoud - zodat er direct actie ondernomen kan worden en er tijd bespaard wordt. Met het monitoringstool worden onder andere de status van het beeldscherm, de pc-temperatuur, het cpu-gebruik en de netwerkverbinding in de gaten gehouden. Het systeem verstuurt bovendien iedere vijf minuten een screenshot, waarmee Heuvelman ook softwarematig kan controleren of het systeem naar wens draait. Het voordeel hiervan is dat er snel geschakeld kan worden in het geval van een defect. Kortom, online monitoring neemt u werk uit handen en ontzorgt u op dit vlak.

Terug naar het overzicht.