Service-app

Heuvelman ontwikkelde voor Hilton Nederland een service-app, die de hotelketen in staat stelt om de dienstverlening naar haar gasten te verbeteren. Door middel van de app kunnen gasten van het hotel via hun tablet of smartphone tijdens een meeting eenvoudig een serviceverzoek indienen bij de medewerkers.

Voordelen van de app

De service-app wordt veelal ingezet tijdens meetings of evenementen. Doordat de deelnemers via de app verzoeken in kunnen dienen hoeven zij de ruimte waarin zij zich bevinden niet meer te verlaten. Zo kunnen de gasten zich bezighouden met waar zij voor gekomen zijn; het evenement of de vergadering. Een ander voordeel is dat de app een hoop tijd bespaart. Doordat de verzoeken real-time binnenkomen in het Content Management Systeem, kunnen deze meteen aan de juiste medewerker van het hotel worden doorgegeven. Er kan direct gehandeld worden, wat de wachttijd van de gast korter maakt.

service app hilton


Gebruik van de service-app

De app kan eenvoudig gratis gedownload worden via de Google Play Store of de iOS App Store. Op de betreffende locatie wordt een event-code verstrekt om in te loggen op de app. Daarop kunnen alle serviceverzoeken zoals het bestellen van eten en drinken tot het verzoek om technische ondersteuning worden ingediend. De aanvraag komt vervolgens terecht in het door Heuvelman geleverde bijbehorende web-based Content Management Systeem (CMS). Het systeem, plus de app en server werden volledig door Heuvelman ingericht.

Meer weten?

Wilt u graag meer weten over de service-app? Op deze pagina vindt u meer informatie over het gastvrije concept. Naast de service-app ontwikkelde Heuvelman diverse apps voor evenementen of organisaties. Lees hier meer over app ontwikkeling of neem contact met ons op voor een uitgebreide uitleg.

Terug naar het overzicht.