SLA Premium

Een SLA Premium biedt naast alle opties van een SLA Basis tevens jaarlijks preventief onderhoud. Aanvullend preventief onderhoud vergroot de beschikbaarheid en levensduur van uw apparatuur die u heeft aangeschaft en helpt het aantal onverwachts optredende storingen te verminderen.

Werkzaamheden en metingen worden aan de hand van een jaarplanning uitgevoerd, waarbij alle activiteiten worden vastgelegd in overzichtelijke rapportages. Het preventief onderhoud zal één keer per jaar of meerdere keren per jaar op locatie plaatsvinden. Neem contact met ons op als u wilt weten welke audiovisuele apparatuur binnen deze SLA overeenkomst valt.

Bij preventief onderhoud binnen de SLA Premium is het volgende inbegrepen:

  • Controle op fabrieksspecificaties;
  • Reinigen van het in- en uitwendige van de apparatuur (essentiële punten);
  • Afstellen en smeren van mechanische delen;
  • Het uitvoeren van modificaties;
  • Het uitvoeren van besturingssoftware updates;
  • Technische rapportage achteraf;
  • Reparatieadvies;
  • Werkzaamheden ten behoeve van het vervangen van een projectorlamp;
  • Voorrijkosten van de servicetechnicus, vanaf standplaats tot locatie;
  • Uurloon servicetechnicus.

Terug naar het overzicht.