Storing

Afhandeling bij storing

De service afdeling beschikt over een servicedesk die 24 uur per dag 7 dagen per week telefonisch bereikbaar en beschikbaar is op nummer +31 88 0274 925. Storingen kunnen ook per mail, via onze website of middels klantspecifieke web-based applicaties zoals Planon, LeftClick of TOPdesk gemeld worden. Heeft u een storing aan uw bestaande audiovisuele apparatuur en wilt u graag dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt? Vul dan het storingsmelding-formulier in. 

Storingen komen binnen bij de service coördinator die de service monteurs aanstuurt. Iedere melding wordt opgeslagen in het ERP-software systeem en krijgt een uniek RMA-nummer waarmee het verloop van de storing gemonitord kan worden: datum melding, melder, locatie, apparaat, voortgang, workaround, geplande duur, werkelijke duur, datum afhandeling. De service coördinator bepaalt vervolgens, op basis van de serviceovereenkomst (SLA), welke service verleend wordt.

Online monitoring

Heuvelman kan desgewenst de werking van uw apparatuur ook op afstand monitoren. Hiervoor beschikken wij over een monitoringstool dat in eigen beheer is ontwikkeld. Met dit systeem monitoren we continu of uw systeem naar behoren functioneert. Mocht er onverhoopt een storing of probleem zijn, wordt er automatisch een melding verzonden naar afdeling service & onderhoud - zodat er direct actie ondernomen kan worden en er tijd bespaard wordt. Met het monitoringstool worden onder andere de status van het beeldscherm, de pc-temperatuur, het cpu-gebruik en de netwerkverbinding in de gaten gehouden. Het systeem verstuurt bovendien iedere vijf minuten een screenshot, waarmee Heuvelman ook softwarematig kan controleren of het systeem naar wens draait. Het voordeel hiervan is dat er snel geschakeld kan worden in het geval van een defect. Kortom, online monitoring neemt u werk uit handen en ontzorgt u op dit vlak.

Terug naar het overzicht.