Virtual reality

Dé manier om uw publiek te boeien

  • Trekt de aandacht van uw publiek
  • Ter demonstratie van uw product, locatie of event
  • Eindeloos veel toepassingen

Virtual reality, het is de nieuwste manier om de aandacht van uw publiek te trekken waarbij zij ook echt geboeid blijven. Ideaal dus voor het demonstreren van producten en locaties, maar ook voor evenementen, congressen en beurzen. Lees hier meer over deze schijnwerkelijkheid en ontdek dat dit concept ook voor u interessant zal zijn.

Wat is virtual reality

Voorheen leek het lange tijd toekomstmuziek, maar tegenwoordig wordt het veelvuldig gebruikt: virtual reality. Maar wat is dat nou precies? Het is het nieuwste snufje op het gebied van beeld, geluid en experience. Het toont een schijnwerkelijkheid waarin bezoekers van evenementen en locaties zich in een andere wereld wanen en nieuwe belevenissen kunnen creëren. Virtual reality wordt getoond door middel van een VR-bril. Deze zijn in verschillende soorten en maten beschikbaar; hetgeen betekent dat het niet direct noodzakelijk is om een grote investering te doen.

 

 

Waarom virtual reality

Bezoekers van evenementen of locaties willen tegenwoordig geen standaard meer, ze willen innovatie zien en nieuwe belevenissen ervaren. Virtual reality is daar de perfecte oplossing voor. Het biedt onder andere bedrijven, organisatoren en exposanten de mogelijkheid om aandacht van het publiek te trekken, zowel vooraf als tijdens het gebruik. Doordat het concept voor veel mensen nog nieuw is, heeft het een enorme stopping power. Iedereen zal komen kijken en wil het concept een keer uittesten. Zo brengt u uw boodschap op een vermakelijke manier over op uw doelgroep, waardoor deze hen langer bij zal blijven.

 

De mogelijkheden

Heuvelman is gefascineerd door de opkomst van virtual reality en laat u graag zien wat de kracht ervan is. Onlangs ontwierpen wij voor een van onze opdrachtgevers een virtual reality video tour. Op een authentieke bakfiets konden bezoekers door middel van een VR-bril een rondje door de Keukenhof fietsen. Maar er zijn eindeloos veel toepassingen. U kunt uw klanten bijvoorbeeld vrij laten voortbewegen in een ruimte die nog helemaal niet bestaat of nog ingericht moet worden. Of u kunt producten en concepten die nog in ontwikkeling zijn vast ‘live’ demonstreren aan mogelijke klanten. Er is nog meer. Denk bijvoorbeeld aan het ‘levensecht’ bijwonen van een congres of evenement, wanneer uw gasten niet in staat zijn fysiek aanwezig te zijn. Door de komst van de papieren VR bril, kunt u zelfs een prikkelende direct mailing versturen aan uw klanten die zij in schijnwerkelijkheid kunnen bekijken. U kunt het met virtual reality zo gek maken als u zelf wil. Heuvelman helpt u hier graag bij en u kunt altijd bij ons informeren over de mogelijkheden. Neem hier contact met ons op. 

Terug naar het overzicht.