Werken bij Heuvelman

Werk jij straks fulltime of parttime mee aan innovatieve audiovisuele projecten?

Werken bij Heuvelman

Onderdeel uitmaken van een enthousiast team en werken aan prachtige audiovisuele projecten. Fulltime of parttime, op basis van onze flexibele arbeidsvoorwaarden en een dienstverband vanaf 16 uur per week. Je ontdekt het bij Heuvelman!

  • Fulltime of parttime (vanaf 16 uur per week)
  • Werken op de meest gave locaties
  • 31 vakantiedagen (bij fulltime)
  • Goede werksfeer met de leukste collega’s
  • Intern opleidingsprogramma
Heuvelman -
Heuvelman -

#TeamHeuvelman

Word onderdeel van team Heuvelman

Heuvelman-

'Je doet hele leuke ervaringen op bij Heuvelman. Met gezellige collega's, veel lol en mooie techniek op de meest diverse locaties'!

Bert

AVL Technicus
Heuvelman-

'Door te werken met een ambitieus team die dagelijks hun enthousiasme voor het vak en de klant bovenaan zet, is geen enkele dag hetzelfde! Dat is de uitdaging die ik nodig heb.'

Astrid

Offerte & Contract Coordinator
Heuvelman-

'Als content designer bij Heuvelman geef ik woorden vorm en breng ik verhalen tot leven, en dat alles met één doel voor ogen: de boodschap op een meesterlijke manier overbrengen.'

Sascha

Content designer
Heuvelman-

'Binnen Heuvelman kan je elke dag werken aan je eigen ontwikkeling. Deze kennis gebruik ik dagelijks bij mijn klanten om zo samen mooie producties neer te zetten.'

Richard

Sales
Heuvelman-

'Ik krijg een kick van het organiseren van grootschalige evenementen tot online.'

Remco

Productiemanager
Heuvelman-

'Ik vind mijn werk prachtig. De afwisseling en de snelle resultaten die je boekt maken het mooi. Daarnaast is er ook altijd tijd voor gezelligheid!'

Hans

Finance
Heuvelman-

'Ik zie mijn collega’s als mijn vrienden. Zij maken het werk iedere dag nog leuker en gezelliger.'

Rembert

Operations
Heuvelman-

'Ik ben het eerste contactpunt voor gasten.
Doordat ik op een centrale plek in het bedrijf zit heb ik goed contact met al mijn collega’s.'

Carmen

Gastvrouw/medewerkster Backoffice
s