STORINGSMELDING

Heeft u een storing aan uw bestaande audiovisuele apparatuur, dan wilt u graag dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. De fabrieksgarantie heeft uitsluitend betrekking op de apparatuur hetgeen betekent dat uzelf verantwoordelijk bent voor het verwijderen, aansluiten en mogelijk configureren van uw apparatuur. Heuvelman kan deze handelingen voor u uit handen nemen en u snel op weg helpen. Het enige wat u hoeft te doen is het onderstaande formulier in te vullen, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Voordat u dit formulier invult, vragen wij u of u de volgende acties al gecontroleerd of geprobeerd heeft:

  • Zit de stekker in het stopcontact?
  • Staat er spanning op het stopontact?
  • Staat het scherm op de juiste input?
  • Is het apparaat opnieuw opgestart of gereset?
  • Zijn de batterijen vervangen?
  • Is er een andere kabel geprobeerd?

Mocht het antwoord op deze vragen 'ja' zijn en geeft de apparatuur nog steeds een storing aan, dan vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.

Wij zullen uw gegevens alleen gebruiken om contact met u op te nemen en de storing te verhelpen. Graag verwijzen wij u door naar onze privacy verklaring.Na controle van uw melding ontvangt u per email een referentie nummer, vanaf dat moment is uw storing in behandeling.

Klantgegevens & factuuradres

Beschrijving van defect

Transport & voorwaarden



* Vul alle verplichte velden in om te versturen