Storingsmelding

Heeft u een storing aan uw audiovisuele apparatuur, dan wilt u graag dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. Het enige wat u hoeft te doen is het onderstaande formulier in te vullen, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Voordat u dit formulier invult, vragen wij u om de volgende acties uit te voeren:

  • Controleer de stroomtoevoer: Controleer of de stekker goed in de apparatuur zit. Controleer of de stekker goed in het stopcontact zit. Controleer of er spanning op het stopcontact staat.
  • Controleer de kabels: Controleer of alle overige kabels ook goed zijn aangesloten en dat er geen losse verbindingen zijn. Zorg ervoor dat de kabels niet beschadigd zijn en dat de connectoren schoon zijn. Probeer desnoods een andere kabel.
  • Controleer de instellingen: Controleer of de juiste bron is geselecteerd. Controleer, wanneer een audioapparaat geen geluid weergeeft, of de volumeregeling correct is ingesteld. Controleer of de overige instellingen van de apparatuur correct zijn.
  • Herstart de apparatuur: Probeer de apparatuur opnieuw op te starten. Schakel de apparatuur uit, wacht een paar seconden en schakel de apparatuur weer in.
  • Controleer accu’s en/of batterijen: Sommige apparatuur werkt met accu’s of batterijen. Check of het probleem aan lege accu’s of batterijen kan liggen.
  • Controleer (indien mogelijk) de firmware: Controleer of de firmware (software die het gebruik van een apparaat mogelijk maakt) van de apparatuur up-to-date is. Raadpleeg de handleiding van de apparatuur voor instructies over hoe u de firmware kunt bijwerken.

Indien u alles heeft gecontroleerd en geeft de apparatuur nog steeds een storing aan, dan vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.

Wij zullen uw gegevens alleen gebruiken om contact met u op te nemen en de storing te verhelpen. Graag verwijzen wij u door naar onze privacy verklaring. Na controle van uw melding ontvangt u per email een referentie nummer, vanaf dat moment is uw storing in behandeling.