Heuvelman heeft 22 “Super Motion” schermen geïnstalleerd in de Nederlandse winkelcentra waaronder Hoog Catharijne, Alexandrium en Markthal. De verschillende LED-schermen zijn op maat geïnstalleerd. Centraal hierbij stond hoogwaardige beeldkwaliteit voor goede leesbaarheid op ieder moment van de dag. Details van merken worden in beeld gebracht en dragen bij aan de optimale ‘customer journey’ van de bezoekers in de winkelcentra.
Winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht is het drukste winkelcentrum van Nederland, met bijna 30 miljoen bezoekers per jaar is het een enorme retailhub. De zes uniek ontworpen 360° LED-schermen rondom verschillende pilaren, bieden de exclusieve uitstraling. Ook de parkeergarage van Hoog Catharijne is voorzien van een LED-scherm.
Voor Markthal in Rotterdam heeft Heuvelman spectaculaire digitale schermen geplaatst. Op de begane grond is er een tweezijdig vrijstaand scherm geplaatst en aan de andere zijde een 13 meter brede LED-banner. De getoonde content valt op door de uitzonderlijke hoogte en breedte van de schermen.
Weten hoe we jouw bedrijf een stapje hoger kunnen tillen? Neem dan contact op!
Heuvelman staat voor: